Un pensament desmotivat!

Sovint penso, I penso sobre moltes coses. Entre aquestes coses està el si faig bé fent el que faig.
Vull ser metge, però també vull ser artista.

Què hauria d'elegir? Sincerament, sempre m'ha agradat la música i el dibuix però mai m'he sentit suficientment bona per fer aquestes tasques. Però si penso en la medicina, veig el llarg camí que he de recórrer, i realment, ara mateix no tinc forces per enfrontar-lo.

Puc ser metge i continuar tocant el piano i dibuixant. Sí, però dedicar tota una vida a la música ha de ser un plaer excepcional. I si ho penso, viure una altra vida dibuixant i representant la meva visió de les coses que formen part del nostre món també és una idea molt atractiva.


És difícil elegir, però m'he de decidir.

Crec que avui continuaré sent una noia perduda en busca de la resposta correcta que la portarà cap a la felicitat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La cita perduda, el camí degradat.

Un pensament amb olor a mar!