Un pensament nocturn!

Mires el rellotge, ja s'ha fet fosc. La lluna s'entreveu entre les cortines de l'habitació. Una cançó està sonant omplint el silenci amb una melodia tranquil·la d'un piano. Què faig? 

Miro cap al sostre i tanco els ulls. Potser moltes persones ara mateix estan fent en mateix. Potser una persona ara està pensant que jo estic plantejant la seva existència. Qui sap?

Qui està sol no està completament sol, hi ha individus com jo que pensem en la seva existència encara que no els coneguem.

El sol brilla en algun indret del planeta, una noia es desperta i una altra s'adorm. Un noi mor m'entre un nen acaba de néixer. Una parella està trencant mentre un noi i una noia s'acaben d'enamorar. Ho veiem?

Passa el temps i jo estic aquí, davant l'ordinador expressant pensaments nocturns convergents. Potser algú ho llegeixi, Què faig? Qui sap? Ho veiem?

Quan era petita m'adormia entre diversos mons que omplien els llibres que vivien als meus prestatges.

Quan seré gran no serà tant divertit.

Bona nit!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La cita perduda, el camí degradat.

Un pensament amb olor a mar!