Un pensament de diumenge!

És diumenge de matí... Tenim tot el dia per davant. Quan ens despertem podrem decidir el rumb d'aquest dia present. Avui és l'últim dia de la setmana, i concretament d'aquest mes. Tenim unes hores per acabar d'omplir aquest novembre i deixar-lo enrere juntament amb el compte del passat.

Què faré jo aquest diumenge?

Estic pensant que m'agradaria anar a donar un volt pel riu, però també tinc ganes d'agafar un llapis i començar a dibuixar la meva pròpia realitat. També, el piano aquí al meu costat, m'està invitant a que el toqui i  a que passi el matí amb ell, creant una sèrie de sons que s'acabaran convertint en una cançó.

Mentre decideixo què vull fer amb el meu matí de diumenge, passen els segons i conjuntament els minuts...

Ja són les 11 i 20 i encara estic pensant...

Un altre matí perdut.

Bon dia.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La cita perduda, el camí degradat.

Un pensament amb olor a mar!